Putte i Parken 2012


 Bästa vädret som varade i tre dagar

 Chillar vid stranden 

 Njuter av solen på ett tak. 

De som hade båtar parkerade sig på sjön bakom scenen

 Dags för arbete!
En av dagarna fick man en av de softigaste platserna att vakta

 Min coola vatten flaska som jag pimpade, som de slängde igår :(
Fick gratis cola i en söt liten burk

 Young Guns och Gavin Degraw

 Trogna fans till Kapten Röd och Kent som trotsade regnet!
Timbaktu och Lars Winnerbäck fans fick lite trevligare väder

 Träffade djuren och underhöll oss själva 

innan det var dags att jobba igen :)

Malin taggar till i diket!
Och den andra bilden visar hur mycket festival 

personalen vill att man ska skydda sig x)

Detta är jag med några ifrån Young Guns :D

Så sammanlagt så var denna vecka jätte rolig och ville inte att den skulle ta slut.
Tyckte den kunde ha fortsatt i två, tre dagar till trots vädret ^^ 

Att få jobba med scen och backstage på festivalen var verkligen jätte kul! 

En ny upplevelse kan man säga, bästa veckan på länge!
Efter att ha fått luft tunga saker igår så är jag jätte öm i hela kroppen

Men det var det värt!! :D

Inte sista gången jag gör detta kan jag säga reda nu! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback