Bråvalla Festival and Putte i Parken 2013


Detta år volontär arbetade jag på två festivaler med Malin. 

 

Så mellan 26-30 Juni tillbringade vi först tiden på Bråvalla. 

Träffade underbara människor och hade det hur kul som helst i regnet och leran!

Om jag ska välja favoriterna bland dom uppträdanden jag såg, så måste det ha varit

Rammstein,Macklemore & Ryan Lewis,All Time Low,

Frank Ocean , Armin Van Buuren, Ron Pope och Lindsey Sterling

En väldigt fin vecka! :))

Nästa festival började direkt veckan efter, så mellan 2-7 Juli var vi på Putte I Parken.

Denna vecka var det mest sol, vilket vi tackade för!

Favoriterna här var Miles Kane!, Johnossi, La Roux, Maskinen, Looptroop Rockers,

The Sounds och Oskar Linnros så klart! 

En väldigt fin vecka denna också :) 

Det bästa var ju när Oskar Linnros tittade och pratade med mig innan han gick på scenen.. 

Jag dog inombords, är nog fortfarande lite avliden av incidenten.

För vem skulle inte göra det? Jag menar, han är ju inte lite snygg heller! :o ..fina man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback