Oh Hello


Har inte alls varit borta lite för länge.. haha 

Har gjort en hel del sen sist! Eller ja, beror på hur man ser det x) 

Här kommer det lite kort och gott om vad jag har vart med om :) 

 

 Var på The Pretty Reckless med två klass kamrater (Sandra och Andrea)

Vilket var hur grymt som helst! As bra kväll helt enkelt!

 

 Eftersom jag ändå är i London, så tänkte att jag kanske borde se hur det ser på en film premiär!

Så gick på Noah, för den var närmast, missade dock Captain America med en dag :(

I alla fall! Det var hur awesome som helst! Träffade, jag vet inte hur många, skådespelare och folk 

som jobbade med filmen! Bland dom va Logan Lerman (Precy Jackson/The Perks of being a Wallflower), 

Douglas Booth (Romeo & Juliet, LOL), Russel Crowe, Emma Watson, 

Hugh Jackman, regissören Darren Aronofsky. Sen en youtuber, Caspar Lee!

Hur coolt som helst! haha

 Så när jag såg att The Amazing Spider-Man 2 skulle ha premiär i London med så var jag tvungen och gå! 

 Träffade fina Emma Stone, Andrew Garfield och Jamie Fox!! Galet! 

Såg också Jared Harris (The Mortal Instruments, Sherlock Holmes) och Dane DeHaan (Kill Your Darlings), haha eller som jag brukar säga, the guy with the blue eyes! En del förstår vem man menar då! 

Det var helt enkelt en väldigt bra dag!! :))

 

 

 

Träffade också två youtubers, Niami Smart och Marcus Butler!! :)) Fina människor

 Bilden bredvid med massa människor är från Trafalgar Square då de va St. Patricks Day i London.. 

Kommer nog aldrig vänja mig vid hur mycket folk det är här xD

 Avslutar med en magisk solnedgång vid Big Ben! Den klockan alltså! 

 

Ni får ha de bra tills jag skriver igen.. haha

Ska skriva klart tre uppgifter plus presentationer tills den 9 Maj! 

Så skriver nog efter då någon gång! 

Hej så länge! Nu ska jag springa till tuben och träffa en vän, då vi ska se på senaste Spider Man! 

Excited! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback