2012 Through my Phone


Detta är ett långt inlägg från året som gått,

en del bilder har ni sett förut, andra är never seen before bilder :)

Jag tänkte att ni ska få följa med på denna resa och se vad som skett under mitt fina år!

 

Praktik i Stockholm under fyra veckor hos fyra fantastiska fotografer

Efter praktiken börja skolan igen. Fin överaskning, Student mössorna hade ankommit!

Gjorde en fin tavla med en text från Ryan Follese's (sångare i Hot Chelle Rae) tattuering

Klippte dessutom av mina vackra band!

Macroner!!! Vackra student klänningen! :) 

Fyllde 19! Fick en fin Tulpan av Jennifer :) 

Första tattuerningen, som gjordes i Februari, men njöt av vädret på denna bild i maj

Min gamling som vart 8 år! Gammalt för en liten söt dvärg kanin, puss på dig

Hade en väldigt trevlig och fantastisk bal med vackra människor! 

Drömmer fortfarande om såsen vi hade i huvudrätten, mums!

STUDENTEN!!!! 

Var funktionär på Putte i Parken. Sov i tält med Malin.

När det regnade vart det en vattenpöl i tältet, haha, tur att det hamna vid fötterna!

En väldigt rolig vecka med underbar musik! 

CYPERN! Vilket betydde att jag fick flyga för första gången ever as well!! 

Fantastisk känsla! Var där en vecka med fina Emma

Kolla va brun jag blev!!!! Vilket är nästan borta nu.. :( 

Mormors katt sov i en rolig ställning, så jag delar denna med er x) 

Emma är tillbaka från två månader i Tyskland!! Det firade vi med en liten utekväll :)

Klippte håret för första gången sen två år tillbaka!

Provade Starbucks i Göteborg, Stockholm nästa! ^^ 

Fångade en fin vinterlandskap bild från Storfors! Delar jag med er också, för det är ovanlig.

Löste korsord. Fann två likadana korsord i två helt olika korsords tidningar! x)

Såg The Hobbit i 3D!!! 

Va i Göteborg igen med Emma, vi käka Sushi! mums :))

Malin och Tantan var också med, men dem hade vandrat iväg nån annan stans ^^

Sen sista bilden är på mig och fina katten på julafton :) 

 

Nu är det även sista dagen på året! 

Så jag önskar er alla ett Gott Nytt År!!!

Hoppas ni följer med på min resa genom 2013 med :)

Jag är nu redo och se vad 2013 har att erbjuda. Bring it!! 

 

Vi ses nästa år! :) 

 

Ett stort tack till alla som vart med mig under detta fina år!
Oerhört tacksam för allt ni gjort :)
Kramar x
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback